762 Soru
@morpuma sordu:
Evrak süreci
29 nisanda evrak istediler gönderdim hala dönüş yok. O vakitler evrak gönderip sonuç alan var mı
@pembesansar sordu:
Dönüş alan oldu mu?
21 mayısta evrak istendi tahmini dönüş ne zaman olu, dönüş alan oldu mu olumlu veya olumsuz? olumsuz olma ihtimali mi yüksek evrak istendiği için olumlu olma ihtimali mi yüksek
@zümrütdoğan sordu:
ADLİ SİCİL
Adli Sicil Çift Doğrulama İstediler Ancak Ben Tel Doğrılama Gönderdim Geri Geldi Yanlış yüklediniz diye tekrar yükleyip gönderdim herhangi bi sorun olur mu ?
@kobalttukan sordu:
Belge Talep Sonucu
8 Mayıs tarihinde belge talep edildi henüz sonuç almadım bu tarihlerde belgeleri gönderip sonuç alan var mı olumlu olumsuz ? Bölüm : Mühendislik
@kremşahin sordu:
Evrak Aşaması
Evrak Aşamasında Elenenler neyden eleniyo teknisyen varmı elenen
@kestanezebra sordu:
Ne durumda
Geçen hafta teknik mülakata gittim bugün evrak için sms ve mail gönderdiler evrakları gönderdim süreç ne durumda iyi mi gidiyor?
@kremşahin sordu:
Evraklar istendi Olumlu mu demek oluyo
Evraklar istendi Olumlu mu demek oluyo
@zümrütserçe sordu:
Kimyasal üretim teknikerliği
Yakın tarihte bu alanda teknik mülakata girip geri dönüş alan oldu mu?
@çivitpapağan sordu:
Depo Teknisyeni
Depo teknisyenliği mülakatına ya da görüşmesine çağırılan oldu mu? oldu ise ne soruyorlar, süreç nasıl işliyor
@bejsincap sordu:
evrak talep süreci
22 Nisanda teknik mülakata girdim 6 gün sonra evrak talep edildi olumlu bir şey midir geri dönüş ne kadar sürer bir bilgisi olan var mı