6870 Soru
@altınayı sordu:
06 Aralık 2023
İk şu sıralar çok yoğun çalışıyor, telefonlara bağlanılmıyor, skype adresleri bile rahatsız etme modunda. İnşallah ki yılbaşına kadar sonuçlar açıklanır. 1 sene oldu artık
@laciverttoynak sordu:
06 Aralık 2023
Bahar dönemi stajı için olumlu ya da olumsuz geri dönüş alan oldu mu ?
@fümepanter sordu:
06 Aralık 2023
Arkadaşlar kimler son aşama da? Son aşama dediğim sarı renk ile başlayıp mülakat vs vs giydikten sonra tekrar sarıya düşüp bekleyen kaç kişi var? Biliyirisniz ki sarı ik demek
@beyazsusamuru sordu:
06 Aralık 2023
Elektronik entegrasyon bölümü staj için başvuranlar var mıı bahar dönemi
@grikartal sordu:
06 Aralık 2023
Bütün kriterlere fazlasıyla uyduğum halde bakinnn fazlasıyla....On değerlendirmeden hemen olumsuza düştü. Anlamış değilim bu olayı aranan NIETEliklerin hepsini taşıyorum bunu cv de de belirttim ama olumsuz oldu.
@turuncuçita sordu:
06 Aralık 2023
Bahar dönemi mühendislik stajı için İşlem Hareketleri kısmında kırmızı renge döndü.Sizce bu olumlu mu olumsuz mu??
@turkuazfok sordu:
05 Aralık 2023
Sizce yaş veya tecrübe geçmişi ne kadar önemli arkadaşlar ?
@menekşeaslan sordu:
05 Aralık 2023
Nasıl oluyor da her zaman açık pozisyon var.? Yani bu pozisyonun Kontejyani hiç dolmuyor mu? Yok amaç bizi elde yedekte tutmak mi? Bu sebeble mi neredeyse 1 yıla ulaşan süreçler uzun tutuluyor? Biz onların yedek askerleri gibi miyiz?
@gümüşfok sordu:
05 Aralık 2023
Arkadaşlar merhaba, servis sabahları Maltepe civarından saat kaçta alıyor ve akşam saat kaç gibi bırakmış oluyor bilgisi olan var mı ? Ayrıca sadece E-5 üzerinden mi alıyor yoksa minibüs yolu ya da sahil üzerinden de alıyor mu ?
@bordokirpi sordu:
05 Aralık 2023