6872 Soru
@safranjaguar sordu:
11 Ocak 2024
Merhaba arkadaşlar. Yapay Zeka Biriminde Staja Olumlu dönüş alan arkadaşlar yazabilir mi.
@siyahzebra sordu:
11 Ocak 2024
Mekanik Teknolojiler Birimi’nden yılbaşından sonra iş için kabul ya da red alan var mı?
@okyanustavşan sordu:
11 Ocak 2024
stajda olumsuz olan arkadaşlar dashboardda değerlerdirme sonucu olumsuz mu yazıyor yoksa direkt olumsuz mu
@menekşekaraca sordu:
10 Ocak 2024
Yapısal imalat ve entegrasyondan red bildirimi aldım bu bölümden kabul alan var mi? Ve neden red yediğimizi öğrenebiliyor muyuz?
@beyazkunduz sordu:
10 Ocak 2024
Yapısal imalat ve entegrasyondan red bildirimi aldım bu bölümden kabul alan var mi? Ve neden red yediğimizi öğrenebiliyor muyuz?
@yeşiltavşan sordu:
10 Ocak 2024
Kimi arkadaşlar 1 yilliik sureci olumlu tamamladiktan sonra olumsuz meali alıyor. Kimi arkdaslar da 5 aylık surecin sonucunda is başı yapıyor. Sanırım bu durum birime ve ihtiyaca göre değişiyor.
@lacivertorka sordu:
10 Ocak 2024
Hakkımı gerçekten helal etmiyorum.Zoom mülakatı yapıp ,aylarca bekleyip olumsuz maili almak …
@mercantoynak sordu:
10 Ocak 2024
Arkadaşlar teknisyenlik için olumlu yada olumsuz dönüş alan var mı ?
@sarıkirpi sordu:
10 Ocak 2024
Arkadaşlar benim stajım olumluuuu herkese yeni dönemde başarılar diliyorum.
@geceyunus sordu:
10 Ocak 2024