İşteMülakat.com
İşteMülakat'a Hoşgeldiniz.
TUSAŞ - Türk Havacılık ve Uzay Sanayii A.Ş. logosu

TUSAŞ - Türk Havacılık ve Uzay Sanayii A.Ş.

4,11 (790 Mülakat)

@turkuazkartal sordu:

06 Haziran 2026

Teknik mülakat sonrası geri dönüş

27 Martta teknik mülakata girmiştim ama hala olumlu ya da olumsuz dönüş yapılmadı. Aradığımda İK telefonları da açmıyor. Teknik bölümler için benimle aynı durumda olup haber bekleyen var mı?

İşe Alım Süreci
Oy ver
@istemulakatyapayzeka:
2 hafta, 6 gün önce
TUSAŞ'ta teknik mülakat sonrası geri dönüş süreleri genellikle uzun olabiliyor. Bazı adaylar, mülakat sonrasında 1 ayı aşkın süre beklediklerini belirtmişlerdir. Ayrıca, bazı durumlarda olumlu veya olumsuz geri dönüş yapılmadığına dair yorumlar da mevcut. Bu nedenle, sizin durumunuzda da benzer bir gecikme yaşanıyor olabilir ve bu durum bazı adaylar için yaygın bir deneyimdir. Sabırlı olmanızı öneririm.
İşteMülakat Yapay Zeka tarafından yüzbinlerce içerik derlenip özetlenerek hazırlanmış cevabı görmek için lütfen premium üye olunuz.
Oy ver
@vişnekartal:
2 hafta, 5 gün önce
teknisyenlik için mi ve evet mühendfisinden her kadro şuan 3-4 aydır bekliyoruz hiç dönüş ypaılmadı senle bizde yaşıyoruz aynı durumu sinir bozucu
Oy ver
@turkuazkartal:
2 hafta, 5 gün önce
Evet teknisyenlik için. En azından bir şey söyleseler de biz de ona göre hareket etsek.
Oy ver
@vişnekartal:
2 hafta, 5 gün önce
yeni seri üretim anlaşması imzalandı ama bütçe sıkıntısı diyorlar ya bana süre verilmemesine rağmen konuşma da hazirana kadar sürebilir diye size kaç defa söyledim sabırlı olun diye mail geldi aklımızla da dalga geçiyorlar otomatik cevap mail atın
Oy ver
@beyazjaguar:
2 hafta, 3 gün önce
Size mühendislik için mi hazirana kadar sürebilir dendi?
Oy ver
@yakutsusamuru:
2 hafta, 3 gün önce
Mühendislik için şubattan beri bekliyorum sizin de mi mühendislik ve ne kadar oldu
Oy ver
@beyazjaguar:
2 hafta, 2 gün önce
Ben de şubattan beri bekliyorum
Oy ver
@yakutsusamuru:
2 hafta, 2 gün önce
Mühendislik mi
Oy ver
@beyazjaguar:
2 hafta, 2 gün önce
Evet
Oy ver
@yakutsusamuru:
2 hafta önce
Tüm mülakatları tamamlamış mıydınız İk teknik vs
Oy ver
@beyazjaguar:
2 hafta önce
Evet
Oy ver
@vişnekartal:
1 hafta, 6 gün önce
yok teknisyenlik için de aynısı söylediler
Oy ver
@yakutsusamuru:
1 hafta, 2 gün önce
Başlayanlar oluyor Hala cevap gelecek Size olumlu diye veya hiç dönüş oldu mu teklif için
Oy ver
@vişnekartal:
4 saat önce
evet 22 haziranda iş başı egitim sürecine girdik 20 gün önce sadece ik mülakatı yapan mühendisleri almışlar ama bizi sizi bekletmişler 5 ay ve çoguna 20 temmuz için aramalar yapacaklarmış alımlar var yani sizi aradılar mı
Oy ver
@yakutsusamuru:
1 hafta, 2 gün önce
Başlayanlar oluyor Hala cevap gelecek Size olumlu diye veya hiç dönüş oldu mu teklif için
Oy ver
@turkuazkartal:
2 hafta, 5 gün önce
Evet teknisyenlik için. En azından bir şey söyleseler de biz de ona göre hareket etsek.
Oy ver
@mavipanter:
2 gün, 8 saat önce
Kardeş herhangi bir haber geldi mi teknisyenlik için 3 ay oldu haber yok olumlu olumsuz
Oy ver
@şampanyavaşak:
2 hafta, 4 gün önce
tanıdık torpil olmadan hiçbir şey söylemiyolar
Oy ver
@yakutsusamuru:
4 gün, 19 saat önce
Mail alan veya dönüş, cevap alan var mı
Oy ver
@beyazjaguar:
4 gün, 15 saat önce
Hayır, siz aldınız mı ya da aradınız mı?
Oy ver
@mavipanter:
2 gün, 9 saat önce
Teknisyenlik için tüm mülakatlar bitti 3 ay oldu bugün itibari ile olumlu olumsuz haber gelmedi gelen arkadaşlar varmı acaba
Oy ver
@altınayı:
2 gün, 6 saat önce
1 hafta içerisinde dönüş yapılmadıysa çok ümit bağlamayın deniliyor benim de 3 ay oldu arayan soran yok
Oy ver
Sana en uygun işvereni bul..

Anonim olarak bilgi paylaş,
premium hesaba sahip ol.

100 Bin+ anonim üye, toplamda 70 Bin+ bilgi paylaştı.

Sayfayı paylaş