763 Soru
@zümrütdoğan sordu:
19 Martta ik'dan sonra tekniğe çağrılan var mı ?
19 mart ik ile görüşme yaptım. Ama hala çağırılmadım bilgisi olan varsa yazabilir mi ?
@sarıjaguar sordu:
İNCELEME
ARKADAŞLAR MERHABA BUGÜN CNC TEKNİSLİĞİ İNCELENMİŞ KARİYER.NET’TEN KADEME KADEME GİDİYORLAR GALİBA 1-2 HAFTA İÇİNDE DE KALİTE/MUAYENE TEKNİSYENLİĞİ’NE GEÇEBİLİRLER GİBİME GELİYOR.
@sarısusamuru sordu:
Teknik mülakat sonrası hakkında
Teknik mülakattan sonra süreç nasıl ilerliyor bilgisi olan varmı
@somonvaşak sordu:
Elektrık Elektronık Teknısyenlığı
Arkadaşlar elektrık elektronık teknısyenlıgı ıcın sınava gırıp insan kaynakları ıle gorusen ve gorusmeyen arkadaslar buraya yazarsa bır sayımızı bılıp ona gore bılgı alısverısı yapalım? Örneğin sınava girdim insan kaynakları ıle gorusmedım yada sınava gırdım insan kaynakları ıle gorustum gibi. ama sadece ELEKTRIK ELEKTRONIK bölümü arkadaşlar.
@sarıjaguar sordu:
Muayene/Kalite Teknisyenliği
Merhaba Arkadaşlar muayene/kalite teknisyenliği için geri dönüş alan oldu mu olumlu veya olumsuz? 1 ayı geçti hâlâ olumlu olumsuz dönüş sağlanmadı bana.
@buzmavisifok sordu:
STAJ SÜRECİ
Staj için genel yetenek testi ve ingilizce testine girdiniz mi?
@mavipanter sordu:
Teknik mülakat
Teknik mülakata giren arkadaşlar Elmadağ fabrikasındamı girdiniz ne kadar sürdü fabrikadan geri çıkmanız
@mavigüvercin sordu:
Bilgi
Teknik mülakata giren arkadaşlar rica etsek detaylı bir şekilde süreci anlatırsanız sevinirim süreç hâlâ devam ediyormu bileniniz varmı.
@pembetukan sordu:
OLUMLU OKUMSUZ
Arkadaşlar varmı bir gelişme yoksa bildiğimiz gibimi herşey
⭐ @camgöbeğipuma (premium üye) sordu:
İk gorusme sonrası teknik mülakata cagiralan odumu
İk görüşme sonrası teknik mülakata çağrılan oldumu elektrik bakım onarım montaj hattı için?