763 Soru
@okyanuskaplan sordu:
Olumsuz Dönüş ve Gerçekler
İyi akşamlar, burada birçok arkadaşımızın sürecin neticelenmesini heyecanla beklediğini görüyorum. Gerçekten yorucu ve uzun bir süreç yeni mezun, çalışan, mühendis, teknisyen birçok alanda başvuru yapmış, belli bir aşamaya gelmiş, burada süreci iyisiyle kötüsüyle ortak ilerleyen birçok kişi var. Özellikle Ekim haftası evrak gönderen arkadaşlarım için yazıyorum. Ben de Ekim 13 tarihinde evrak göndermiştim (Mezun Belgesi, SGK vs.). Bugün olumsuz sonuç maili aldım. Elektronikle alakalı bir mühendislik pozisyonuydu benimkisi. Ben İstanbul’da hatrı sayılır bir teknik üniversitenin mühendislik bölümünü 3.lükle bitirdim. Hatrı sayılır yerlerde staj imkanım oldu ve lisans eğitimim dolu dolu geçti. Çok yüksek ihtimalle güvenlik soruşturması aşamasında bir problem çıkmış olacakki, olumsuz üstü kapalı bir dönüş yapıldı. Bunun kaynağının kuvvetle muhtemel babamın KHK’lı öğretmen olmasından kaynaklandığını düşünüyorum. Haksız ve hukuksuz bir şekilde görevinden ihraç edilen yıllarca mesleğini liyakat çerçevesinde en iyi şekilde yapma çabasında olan babamın yaşadığı bu durum ve akabinde sürekli ertelenerek neticelendirilmeyen mahkeme süreci gelin görünki bugün evladının da karşısına çıkıyor. Bu ülkede kul hakkı ve liyakatsizlik artık hat safhaya ulaşmış durumda. Sonuç bekleyen arkadaşlarımın akıbetinin hayırlı olmasını temenni ediyorum. Ama bu firmaların temellerini kul hakkı üzerine kurduğunu ve bu ülkenin kendisine hizmet etmek içi çırpınan evlatlarını bu ülkeye kırdırıp kimsesiz muamelesi yaptıklarını da bilmenizi isterim. Bunu diğer majör savunma sanayi firmalarında da yaşadım ve inatla her kapıyı çalmaya devam ettim. Süreçte haksızlıklar karşısında susan, bunlara göz yuman kişilere hakkımı helal etmiyorum.
⭐ @zümrütkaplan (premium üye) sordu:
Güncelleme
Güncellemesi olan var mı evraktan sonra?
@mercanpapağan sordu:
Mülakat
Mail adresi nedir insan kaynaklarının
⭐ @zümrütkaplan (premium üye) sordu:
Olumsuz
Olumsuz gelen var mı hiç?
@camgöbeğitilki sordu:
Evrak Süresü Hk.
1 veya 2 haftada evrak talebi alan var mı ? Yoksa herkes 1 ay mı bekledi ?
@hardalserçe sordu:
İK dan bilgi haber
en son ne zaman ik ile görüştünüz ne bilgisi aldınız paylaşabilir misiniz?
@mercanpapağan sordu:
Kadro
Roketsan kadrosu memurluk mu ? Sigorta 4d mi
@limonzebra sordu:
1 Aralık Yarın Dönüş Olur mu
Yarın dönüş olma ihtimali var mı bi bilgisi öngörüsü olan var mı 15 ekim evrak teslimi
@mercanpapağan sordu:
Teknik mülakat
Kasımda teknik mülakat a giren oldumu? Dönüş alan varmı
@hardalserçe sordu:
13 Ekim
13 ekim haftası evrak gönderip geri bildirim alan var mı?