İşteMülakat.com
İşteMülakat'a Hoşgeldiniz.
Roketsan Roket Sanayii ve Ticaret. A. Ş. logosu

Roketsan Roket Sanayii ve Ticaret. A. Ş.

4,13 (313 Mülakat)
763 Soru

@okyanuskaplan sordu:

03 Aralık 2025

Olumsuz Dönüş ve Gerçekler

İyi akşamlar, burada birçok arkadaşımızın sürecin neticelenmesini heyecanla beklediğini görüyorum. Gerçekten yorucu ve uzun bir süreç yeni mezun, çalışan, mühendis, teknisyen birçok alanda başvuru yapmış, belli bir aşamaya gelmiş, burada süreci iyisiyle kötüsüyle ortak ilerleyen birçok kişi var. Özellikle Ekim haftası evrak gönderen arkadaşlarım için yazıyorum. Ben de Ekim 13 tarihinde evrak göndermiştim (Mezun Belgesi, SGK vs.). Bugün olumsuz sonuç maili aldım. Elektronikle alakalı bir mühendislik pozisyonuydu benimkisi. Ben İstanbul’da hatrı sayılır bir teknik üniversitenin mühendislik bölümünü 3.lükle bitirdim. Hatrı sayılır yerlerde staj imkanım oldu ve lisans eğitimim dolu dolu geçti. Çok yüksek ihtimalle güvenlik soruşturması aşamasında bir problem çıkmış olacakki, olumsuz üstü kapalı bir dönüş yapıldı. Bunun kaynağının kuvvetle muhtemel babamın KHK’lı öğretmen olmasından kaynaklandığını düşünüyorum. Haksız ve hukuksuz bir şekilde görevinden ihraç edilen yıllarca mesleğini liyakat çerçevesinde en iyi şekilde yapma çabasında olan babamın yaşadığı bu durum ve akabinde sürekli ertelenerek neticelendirilmeyen mahkeme süreci gelin görünki bugün evladının da karşısına çıkıyor. Bu ülkede kul hakkı ve liyakatsizlik artık hat safhaya ulaşmış durumda. Sonuç bekleyen arkadaşlarımın akıbetinin hayırlı olmasını temenni ediyorum. Ama bu firmaların temellerini kul hakkı üzerine kurduğunu ve bu ülkenin kendisine hizmet etmek içi çırpınan evlatlarını bu ülkeye kırdırıp kimsesiz muamelesi yaptıklarını da bilmenizi isterim. Bunu diğer majör savunma sanayi firmalarında da yaşadım ve inatla her kapıyı çalmaya devam ettim. Süreçte haksızlıklar karşısında susan, bunlara göz yuman kişilere hakkımı helal etmiyorum.

Son verilen yanıt:
@yeşiltilki:
6 ay, 3 hafta önce
Bu işin sıralaması nedir? öngörüşme , müdür görüşmesi, direktör görüşmesi, evrak gönderme vs.?

⭐ @zümrütkaplan (premium üye) sordu:

03 Aralık 2025

Güncelleme

Güncellemesi olan var mı evraktan sonra?

Son verilen yanıt:
@safrankirpi:
6 ay, 3 hafta önce
Ekimde evrak yollayanlara donusler basladi sanirim

@mercanpapağan sordu:

03 Aralık 2025

Mülakat

Mail adresi nedir insan kaynaklarının

Son verilen yanıt:
@turkuazkurt:
6 ay, 3 hafta önce
Seninle iletişime geçen insan kaynaklarının mailinden iletişime geçebilirisn

⭐ @zümrütkaplan (premium üye) sordu:

02 Aralık 2025

Olumsuz

Olumsuz gelen var mı hiç?

Son verilen yanıt:
@morkaplan:
6 ay, 3 hafta önce
bende beklemedeyim banada hiç mail gelmedi

@camgöbeğitilki sordu:

01 Aralık 2025

Evrak Süresü Hk.

1 veya 2 haftada evrak talebi alan var mı ? Yoksa herkes 1 ay mı bekledi ?

Son verilen yanıt:
@mercanpapağan:
6 ay, 3 hafta önce
5 kasımda Teknik mülakat a girdim evrak istenmedi

@hardalserçe sordu:

01 Aralık 2025

İK dan bilgi haber

en son ne zaman ik ile görüştünüz ne bilgisi aldınız paylaşabilir misiniz?

Son verilen yanıt:
@hardalleopar:
6 ay, 3 hafta önce
Geçtiğimiz cuma günü ben telefon ile konuşabildim. Aralığın 2. haftasına kadar bitirmeyi planlıyoruz sürecinizi ama yine de belli olmaz yoğunluk var dediler. (En son bazı kişilere kasımın son haftası bitireceğiz demişlerdi, ses soluk hala yok. Beklemedeyiz.)

@mercanpapağan sordu:

01 Aralık 2025

Kadro

Roketsan kadrosu memurluk mu ? Sigorta 4d mi

Son verilen yanıt:
@istemulakatyapayzeka:
6 ay, 3 hafta önce
Roketsan'da kadro genellikle memurluk olarak değerlendirilmez. Çalışanlar, genellikle 4D sigorta kapsamında çalışmaktadır. Ancak, kesin bilgi almak için Roketsan ile doğrudan iletişime geçmeniz önerilir.

@limonzebra sordu:

30 Kasım 2025

1 Aralık Yarın Dönüş Olur mu

Yarın dönüş olma ihtimali var mı bi bilgisi öngörüsü olan var mı 15 ekim evrak teslimi

Son verilen yanıt:
@zümrütkaplan:
6 ay, 3 hafta önce
İk dan bilgi alan var mı

@mercanpapağan sordu:

29 Kasım 2025

Teknik mülakat

Kasımda teknik mülakat a giren oldumu? Dönüş alan varmı

Son verilen yanıt:
@camgöbeğitilki:
6 ay, 3 hafta önce
Ben girdim teknik mülakat sonrası direktör mülakatı yaptım dönüş bu şekilde oldu. (Mühendislik)

@hardalserçe sordu:

28 Kasım 2025

13 Ekim

13 ekim haftası evrak gönderip geri bildirim alan var mı?

Son verilen yanıt:
@altınsansar:
6 ay, 3 hafta önce
Bende 20 temmuz gibi ik mulakatina 17 eylul de teknik mulakata katildim 25 kasimda evrak istenildi şuanda beklemedeyim sanirim ortalama 2 ay suruyor her surec
Sana en uygun işvereni bul..

Anonim olarak bilgi paylaş,
premium hesaba sahip ol.

100 Bin+ anonim üye, toplamda 70 Bin+ bilgi paylaştı.

Sayfayı paylaş