LCWaikiki Çalışan Yorumları
Anonim Şirket Yorumu
"mağazaya destek sürecinde dahil oldum. çalışanlar ve müdürler oldukça candanlar ve iyiler. "
Mağaza Satış TemsilcisiArtılar: dostluk , samimiyet , prim
Eksiler: toplamda yemek ile beraber 9 saat çalışma , ve ayakta du
🔒 Bu yorumun tamamını ve 33 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"new graduate "
New GraduateArtılar: uluslararası bir şirket ve kendinizi geliştirmeye
🔒 Bu yorumun tamamını ve 33 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"satış danışmanı"
Mağaza Satış DanışmanıArtılar: keyifli çal
🔒 Bu yorumun tamamını ve 33 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"i̇ş ortamı güzeldi iş arkadaşıkları dahada güzeldi"
Mağaza Satış DanışmanıArtılar: Mesai saatleri uygun ve çalışma olarak yorucu değildi
Eksiler: Daha çok gel
🔒 Bu yorumun tamamını ve 33 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"2023 pek iç açıcı değil "
Fatura Kontrol UzmanıArtılar: Hybrit çalışma modeli ve güzel arkadaş
Eksiler: Belli olmayan pr
Öneriler: Herşey zamanın
🔒 Bu yorumun tamamını ve 33 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"yetenek programı"
StajyerArtılar: +Çok iyi mentorlar (yardımcı) +Pandemi dönemi uzakt
🔒 Bu yorumun tamamını ve 33 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"danışman"
Mağaza Satış DanışmanıArtılar: geçici olarak çalıştığımda rahattım ama norma
🔒 Bu yorumun tamamını ve 33 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"berbat"
Mağaza Satış DanışmanıArtılar: Daha once part time calistim bir magazasinda ve personeller arasi surekli kiyas ve rencide var birde bunu gru
🔒 Bu yorumun tamamını ve 33 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"lcwaikiki'de çalışmak."
Satış DanışmanıArtılar: Yan haklar ve prim çalışma saatleri ve mola saatleri
Eksiler: Yoğun
Öneriler: Uzun süreli çalış
🔒 Bu yorumun tamamını ve 33 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"staj tecrübesi"
StajyerArtılar: yemek ve servis hakkının olması ki stajyer ola
Eksiler: y
🔒 Bu yorumun tamamını ve 33 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında aç