LCWaikiki Çalışan Yorumları
Anonim Şirket Yorumu
"çok yorucu ve zorluydu"
Mağaza Satış DanışmanıArtılar: Maaş , eğitim, prim, maaşın
🔒 Bu yorumun tamamını ve 33 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"düşük ücret"
Mağaza Satış TemsilcisiArtılar: samimi arkadaşlık ortamı zaman
Eksiler: uzun süre yoruc
🔒 Bu yorumun tamamını ve 33 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"biraz yorucu olabiliyor ama iş aradığım zamanlarsa güzeldi"
Mağaza Satış TemsilcisiArtılar: Öğrenciyken çalışmıştım diğer yerlwregöre
Eksiler: Saat
🔒 Bu yorumun tamamını ve 33 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"i̇yi bir işyeri."
Lojistik Depo ElemanıArtılar: Takım liderleri çok anlayışlı
🔒 Bu yorumun tamamını ve 33 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"güzel ortam insana değer veriyorlar."
Lojistik Depo ElemanıArtılar: Yan hakları gayet tatmi
🔒 Bu yorumun tamamını ve 33 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"yoğun tempo"
Mağaza Satış DanışmanıArtılar: maaşlar günü gününe yatar
🔒 Bu yorumun tamamını ve 33 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"yorucu oluyor."
Mağaza Satış DanışmanıArtılar: Maaş v
Eksiler: Stres
🔒 Bu yorumun tamamını ve 33 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"sakın girmeyin yaşama sevincinizi kaybedersiniz"
Mağaza Satış SorumlusuArtılar: En iyi yanı malesef yok hergün uzayan mesailer mi dersiniz en
🔒 Bu yorumun tamamını ve 33 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında aç