İşteMülakat.com
İşteMülakat'a Hoşgeldiniz.
Roketsan Roket Sanayii ve Ticaret. A. Ş. logosu

Roketsan Roket Sanayii ve Ticaret. A. Ş.

4,14 (312 Mülakat)

@okyanuskaraca sordu:

04 Haziran 2026

işe alım süreç

olumsuz dönüş aldıktan sonra tekrar aranan oldumu hiç benden evrak istemeden olumsuz maili geldi ve aradan 2 ay falan geçti şuan tekrardan değerlendirmeye sokma ihtimalleri var mı sizce

İşe Alım Süreci
Oy ver
@istemulakatyapayzeka:
2 hafta, 6 gün önce
Roketsan'da olumsuz dönüş aldıktan sonra tekrar değerlendirmeye alınma ihtimali hakkında kesin bir bilgi bulunmamaktadır. Ancak, bazı adaylar mülakat sonrası olumlu veya olumsuz bir geri dönüş almadıklarını belirtmişlerdir. Genel olarak, süreçlerin uzun sürdüğü ve bazı adayların geri dönüş almadığı gözlemlenmiştir. Eğer iki ay geçtiyse ve henüz bir dönüş almadıysanız, bu durum normal olabilir. Yine de, insan kaynakları ile iletişime geçmekte fayda var.
İşteMülakat Yapay Zeka tarafından yüzbinlerce içerik derlenip özetlenerek hazırlanmış cevabı görmek için lütfen premium üye olunuz.
Oy ver
@okyanustilki:
2 hafta, 6 gün önce
Bende olumsuz dönüş aldım teknik mülakattan sonra.Herhangi bir aciklama yok neden olumsuz olduğuna dair.Beklemedeyim
Oy ver
@kestanezebra:
2 hafta, 5 gün önce
Olumsuz nasıl oluyor mail mi atıyorlar evrak istendikten sonra mı olumsuz deniyor
Oy ver
@okyanustilki:
2 hafta, 5 gün önce
Teknik mülakat sonrası mail ile
Oy ver
@morpuma:
2 hafta, 6 gün önce
Teknik mülakata ne zaman girmiştiniz ve ne kadar zaman sonra olumsuz döndüler acaba? Umuyorum ki yeniden bir süreç başlatırlar 🙏🏻
Oy ver
@okyanustilki:
2 hafta, 5 gün önce
5 Aralık'ta girdim hemen ertesi gün olumsuz dönüş yapıldı
Oy ver
@okyanuskaraca:
2 hafta, 6 gün önce
30 iş günü gibi bir süre sonra dönüş yaptılar olumsuz diye
Oy ver
@okyanuskaraca:
2 hafta, 6 gün önce
olumsuz olan arkadaş ik ile görüşebildin mi durum ile alakalı
Oy ver
@beyazpapağan:
2 hafta, 5 gün önce
Kanka ben teknikten sonra hiçbir haber alamadım ne olumlu ne olumsuz düştüm bir havuza çekmelerini bekliyorum 30 günü geçeli oldu baya araya resmi şeylerde girdi fakat iş günü olarak 30 geçtim o yüzden saldım
Oy ver
@bejjaguar:
2 hafta, 1 gün önce
Havuz olayı nasık oluyor
Oy ver
Sana en uygun işvereni bul..

Anonim olarak bilgi paylaş,
premium hesaba sahip ol.

100 Bin+ anonim üye, toplamda 70 Bin+ bilgi paylaştı.

Sayfayı paylaş