|
2 hafta, 6 gün önce
Roketsan'da olumsuz dönüş aldıktan sonra tekrar değerlendirmeye alınma ihtimali hakkında kesin bir bilgi bulunmamaktadır. Ancak, bazı adaylar mülakat sonrası olumlu veya olumsuz bir geri dönüş almadıklarını belirtmişlerdir. Genel olarak, süreçlerin uzun sürdüğü ve bazı adayların geri dönüş almadığı gözlemlenmiştir. Eğer iki ay geçtiyse ve henüz bir dönüş almadıysanız, bu durum normal olabilir. Yine de, insan kaynakları ile iletişime geçmekte fayda var.
İşteMülakat Yapay Zeka tarafından yüzbinlerce içerik derlenip özetlenerek hazırlanmış cevabı görmek için lütfen premium üye olunuz.
Oy ver
|
|
2 hafta, 6 gün önce
Bende olumsuz dönüş aldım teknik mülakattan sonra.Herhangi bir aciklama yok neden olumsuz olduğuna dair.Beklemedeyim
|