İşteMülakat.com
İşteMülakat'a Hoşgeldiniz.
Ford Otosan logosu

Ford Otosan

3,88 (738 Mülakat)

@beyazdoğan sordu:

20 Ocak 2023

Mülakat için iletişime geçilecegine dair mail almıştım ama iletişime geçen olmadı . Aynı sorunu yaşayan var mı acaba ?

4
İşteMülakat Premium

120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş.

  • 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
  • %100 anonim hesaba sahip ol
  • Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
%25 indirim
43,75 ₺/ay
Yılda 525 ₺ · 699,99 ₺ · %25 indirim
Premium Ol
🔒 İstediğin an iptal et · 110 kişi bu ay katıldı
@fümebaykuş:
3 yıl, 5 ay önce
Elendiğimizi düşünmüyorum. Mail atmazlardı öyle bir durum olsa. Bu arada siz hangi iller için başvurdunuz ? Benim Eskişehir İnönü fabrikası
1
@turunculeopar:
3 yıl, 5 ay önce
Benim de eskisehir inonü
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@fümebaykuş:
3 yıl, 5 ay önce
Benim de aynı şekilde, bekliyorum. Açıkladıkları takvimde mülakatların tamamlanması için son gün bugün görünüyor. Sanırım yetiştiremediler.
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@sarıyunus:
3 yıl, 5 ay önce
Elendik mi acaba ne diyosun
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@fümeorka:
3 yıl, 5 ay önce
Telefonla arayıp soran falan oldu mu
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
Sana en uygun işvereni bul..

Anonim olarak bilgi paylaş,
premium hesaba sahip ol.

100 Bin+ anonim üye, toplamda 70 Bin+ bilgi paylaştı.

Sayfayı paylaş

İşteMülakat Premium

120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş.

  • 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
  • %100 anonim hesaba sahip ol
  • Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
%25 indirim
43,75 ₺/ay
Yılda 525 ₺ · 699,99 ₺ · %25 indirim
Premium Ol
🔒 İstediğin an iptal et · 110 kişi bu ay katıldı