Anonim Mülakat Katılımcısı
Mülakat süreci uzun sürmedi. keyifli geçen 20 gündü . ashari ücretin tamamı alındı
None
güzel geçti. stajyer maaşları iyiydi. bence değerlendirme aşaması çok kısa sürdü.
Okul ve not ort baktılar çok uzun değildi süreç çabuk sonuçlandı gayet iyi gecti
Herhangi bir mülakattan geçmedim okul ve not ortalamasına baktılar ösym yerleştirme sıralamamı sordular
Teknik anlamda yetkinliklerinizi ölçüyorlar ve ona göre teklifte bulunuyorlar zordu.
Başvuru sonrası ik dan aranıp online yetenek testleri atıldı.Girip daha sonrasında ik dan arandım
Başvuru yaptım.ik dan arandım ve online test sınavları geldi.onlara girdi.sonrasında tekrar arayıp teklif yapıldı
İk dan aradım online sınava girdim kişilik envanter testleri gerçekleştirdim daha sonra ik dan aranıp kabul edildim
100 Bin+ anonim üye, toplamda 70 Bin+ bilgi paylaştı.