@gripapağan sordu:
26 Kasım 2024
Transkript yüklememek red sebebi mi ?
Geçen hafta yaptığım başvuru, sınav daveti gelmeden ön değerlendirmede olumsuz geldi. E devletteki tranakript belgem tam güncel değildi ortalamam diplomada yazandan düşük görünüyordu bu yüzden sisteme yüklemek istemedim. Ön değerlendirmeden geçememiş olmamda etkisi olmuş mudur ? Zorunlu alan olarak gözükmüyordu ama lisans mezunları için yüklemeyeni direkt eliyorlar mıdır acaba ?
İşe Alım Süreci
★
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş
Son 30 günde 109 kişi premium oldu
- 📖 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- 🕵️ %100 anonim hesaba sahip ol
- 💼 Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
EN İYİ FIRSAT · %25
12 Aylık
525 ₺ / yıl · tek seferde
43,75 ₺/ay
58,33 ₺/ay
Aylık
%25 indirim · kısa süreliğine
99,99 ₺/ay
133 ₺/ay
🔒 Güvenli ödeme↻ İstediğin an iptal
|
1 yıl, 6 ay önce
Öyle bir durum yok kardeş, benimde e devlette transkript falan yok fakat mülakata katıldım, değerlendirme sürecine falan alındı, hatta bir kaç pozisyon için bunu deneyimledim. Tamamen kendi değerlendirmeleri sonucu olmuş üzülerek söylüyorum ki, pes etme baska pozisyonlara başvuru yap devam et
1
1 yıl, 6 ay önce
Yeni mezunun. Mezun olduğum üniversite pek iyi bir ünversite değil ve ortalamam da 3 altı. Sanırım bu ana etken oldu. Başvuru yaptığım alan ilgili yeterliliğim gayet iyi aslında. İlanda istenilen nitelikleri fazlasıyla karşılıyorum.
Oy ver
|
★
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş
Son 30 günde 109 kişi premium oldu
- 📖 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- 🕵️ %100 anonim hesaba sahip ol
- 💼 Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
EN İYİ FIRSAT · %25
12 Aylık
525 ₺ / yıl · tek seferde
43,75 ₺/ay
58,33 ₺/ay
Aylık
%25 indirim · kısa süreliğine
99,99 ₺/ay
133 ₺/ay
🔒 Güvenli ödeme↻ İstediğin an iptal