★
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş
Son 30 günde 110 kişi premium oldu
- 📖 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- 🕵️ %100 anonim hesaba sahip ol
- 💼 Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
EN İYİ FIRSAT · %25
12 Aylık
525 ₺ / yıl · tek seferde
43,75 ₺/ay
58,33 ₺/ay
Aylık
%25 indirim · kısa süreliğine
99,99 ₺/ay
133 ₺/ay
🔒 Güvenli ödeme↻ İstediğin an iptal
|
10 ay, 2 hafta önce
Baykar Technologies staj kurumsal iletişim departmanına başvuran bazı adaylar, envanter testini çözmeden sürece devam ettiklerini belirtmişlerdir. Ancak, genel olarak envanter testi sürecinin tamamlanması beklenmektedir. Eğer envanter testini çözmediyseniz, bu durumun başvurunuzun ilerleyişini etkileyip etkilemeyeceği konusunda net bir bilgi bulunmamaktadır.
İşteMülakat Yapay Zeka tarafından yüzbinlerce içerik derlenip özetlenerek hazırlanmış cevabı görmek için lütfen premium üye olunuz.
Oy ver
|
|
10 ay, 2 hafta önce
evet, kurum içi. acaba online mülakata kaç grup alındı mülakata katılan herkese mi test gönderildi
10 ay, 2 hafta önce
Onları bilemeyiz ki ya bu arada benim de kurumsal iletisim de farklı bir alan
10 ay, 2 hafta önce
İçerde olan bir arkadasıma yazdım da sonucları yolladım muhtemelen kabul almissin haftaya belli olur dedi
10 ay, 2 hafta önce
sonuçları derken nasıl yani anlamadım. tüm aşamaları geçtim testi de çözdüm kurum içi için beklemedeyim, umutsuzum ama nasıl anladınız siz olumlu olduğunu
10 ay, 2 hafta önce
Neden umutsuzsunuz ki envanter testi bazılarına gelmemiş ben ondan dolayı gelen kişiler için olumlu olduğunu düşünüyorum
10 ay, 2 hafta önce
üçüncü sınıfa geçtim deneyimim yok ortalamam da vaov yüksek değil yani onun için olumsuz olur diye düşünüyorum grup mülakatında benden daha deneyimli 4. sınıf ve mezun olan adaylar vardı
10 ay, 2 hafta önce
Sorulan sorulara net cevap verdiyseniz okuduğunuz bölüm daha iletişim birimine uygunsa neden seçilmeyesiniz ki okul ve üni giris sıralaması çok etkili bence ortalamaya bakmiyolar
10 ay, 2 hafta önce
marmara iletişimde okuyorum bakalım hayırlısı ya, çok ümitlenmek istemiyorum son aşamada olumsuz olursa üzülürüm diye
10 ay, 2 hafta önce
Bence çok iyi. Diğer adayların alakası var mı sizce iletişim birimiyle hatırlıyo musunuz
10 ay, 2 hafta önce
onlar da iletişim öğrencileriydi ve deneyimleri vardı. her grup mülakatından bir kişi mi seçiliyor acaba bi bilginiz var mı ya da sona bir grup kalıyor da oradan mı seçim yapılıyor içerideki arkadaşınızın bilgisi var mı bu konuda
10 ay, 2 hafta önce
Maalesef ya onun da pek bilgisi yok
10 ay, 2 hafta önce
En iyi üni sıralaması sizdeyse siz girersiniz
|
★
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş
Son 30 günde 110 kişi premium oldu
- 📖 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- 🕵️ %100 anonim hesaba sahip ol
- 💼 Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
EN İYİ FIRSAT · %25
12 Aylık
525 ₺ / yıl · tek seferde
43,75 ₺/ay
58,33 ₺/ay
Aylık
%25 indirim · kısa süreliğine
99,99 ₺/ay
133 ₺/ay
🔒 Güvenli ödeme↻ İstediğin an iptal