@altınsusamuru sordu:
06 Mart 2025
REFERANS ARAMASINDAN SONRA DEĞERLENDİRME SÜRECİ Hk
Arkadaşlar selam, referans sonrası değerlendirme süreci altında mart ayı itibari ile 7 ay oldu, hala bekliyorum evrak kayıt gelmesi için veya olumlu olumsuz sonuç için. Sizce ne yapmalıyım? En son aradığım zaman değerlendirme süreci devam ediyor dendi. Bu kadar süre geçmesi normal mi? Mayıs ayında toplam sürecim 1 sene olacak. Valla şaka gibi 7 aydır bekliyorum
İşe Alım Süreci
İş İlanı
İşteMülakat Premium
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş.
- ✓ 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- ✓ %100 anonim hesaba sahip ol
- ✓ Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
%25 indirim
43,75 ₺/ay
Yılda 525 ₺ · 699,99 ₺ · %25 indirim
🔒 İstediğin an iptal et · 110 kişi bu ay katıldı
İşteMülakat Premium
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş.
- ✓ 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- ✓ %100 anonim hesaba sahip ol
- ✓ Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
%25 indirim
43,75 ₺/ay
Yılda 525 ₺ · 699,99 ₺ · %25 indirim
🔒 İstediğin an iptal et · 110 kişi bu ay katıldı