@kırmızıvaşak sordu:
21 Temmuz 2025
İş
Uzun süredir evrak kayıt bekleyen arkadaşlar ben de yaklaşık altı aydır bekliyorum. Sizce alımlar ne zaman artıcak bilen duyan var mı ya da bir fikri olan. Alım yapılıyor linkedinden görüyoruz ama normal seviyelerde değil onu farkediyoruz. Lütfen bir fikriniz varsa dinlemek isterim.
İşe Alım Süreci
★
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş
Son 30 günde 110 kişi premium oldu
- 📖 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- 🕵️ %100 anonim hesaba sahip ol
- 💼 Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
EN İYİ FIRSAT · %25
12 Aylık
525 ₺ / yıl · tek seferde
43,75 ₺/ay
58,33 ₺/ay
Aylık
%25 indirim · kısa süreliğine
99,99 ₺/ay
133 ₺/ay
🔒 Güvenli ödeme↻ İstediğin an iptal
|
11 ay önce
Baykar Technologies'te işe alım süreçleri genellikle uzun sürmektedir. Bazı adaylar, başvurularının üzerinden 6 ay veya daha fazla süre geçmesine rağmen hala geri dönüş alamadıklarını belirtmektedir. Bu nedenle, başvuru sürecinde beklemek zorunda kalan birçok kişi, başka iş başvuruları yapmayı tercih etmektedir. Alımların durumu hakkında kesin bir bilgi olmamakla birlikte, bazı kullanıcılar, mühendis alımlarının geçici olarak durdurulduğunu ifade etmişlerdir.
Evrak kayıt aşamasına geçildiğinde, genellikle SMS veya e-posta ile bilgilendirme yapılmaktadır. Eğer evraklarınızda bir sorun yoksa, yüksek ihtimalle olumlu sonuç almanız beklenmektedir.
Eğer bu süreçte bekliyorsanız, başka fırsatları değerlendirmek iyi bir fikir olabilir, çünkü bazı adaylar bu süre zarfında başka iş başvuruları yapmayı öneriyor.
İşteMülakat Yapay Zeka tarafından yüzbinlerce içerik derlenip özetlenerek hazırlanmış cevabı görmek için lütfen premium üye olunuz.
Oy ver
|
★
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş
Son 30 günde 110 kişi premium oldu
- 📖 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- 🕵️ %100 anonim hesaba sahip ol
- 💼 Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
EN İYİ FIRSAT · %25
12 Aylık
525 ₺ / yıl · tek seferde
43,75 ₺/ay
58,33 ₺/ay
Aylık
%25 indirim · kısa süreliğine
99,99 ₺/ay
133 ₺/ay
🔒 Güvenli ödeme↻ İstediğin an iptal