@kırmızıdoğan sordu:
14 Kasım 2024
İK ile görüştüm
Pozisyon sistemden kaldırılınca İK ile iletişime geçmeye çalıştım. 4 ayda ilk kez bağlanabildim. Bana pozisyonla ilgili başvuruları topladıklarını değerlendirmeye geçeceklerini, ancak bu pozisyonla ilgili değerlendirmeyi yapacak ekibin 1,5 aydan beridir yurtdışında olduğunu söylediler. Geldikten sonra değerlendireceklermiş. Benzer cevaplar size de verildi mi? Gerçekçi olup olmadığını anlamak babında soruyorum.
İşe Alım Süreci
İşteMülakat Premium
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş.
- ✓ 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- ✓ %100 anonim hesaba sahip ol
- ✓ Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
%25 indirim
43,75 ₺/ay
Yılda 525 ₺ · 699,99 ₺ · %25 indirim
🔒 İstediğin an iptal et · 109 kişi bu ay katıldı
|
1 yıl, 7 ay önce
vaka çalışması attılar mı
Oy ver
1 yıl, 7 ay önce
Hiç birşey atılmadı. 4 aydır ön değerlendirme başlığı altındaki değerlendirme sürecinde bekliyor başvurum.
Oy ver
|
İşteMülakat Premium
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş.
- ✓ 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- ✓ %100 anonim hesaba sahip ol
- ✓ Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
%25 indirim
43,75 ₺/ay
Yılda 525 ₺ · 699,99 ₺ · %25 indirim
🔒 İstediğin an iptal et · 109 kişi bu ay katıldı