1 Soru
@siyahvaşak sordu:
26 Ekim 2024
Hiç iyi bir firma değil
Her konuda kötü bir firma. Maaşlar düşük, yan hakları düşük, kariyer ve yükselme yok, şirket kültürü desen yok. Sadece adı var ama yavaş yavaş yok oluyor.
⚡ Kısa süreliğine %25 indirim
Şirketin gerçek mülakat sorularını şimdi gör
- ✓ 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- ✓ %100 anonim hesaba sahip ol
- ✓ Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
EN İYİ FIRSAT
12 Aylık
525 ₺ yıllık · tek seferde
43,75 ₺ /ay
58,33 ₺/ay
Aylık
esnek · her ay yenilenir
99,99 ₺ /ay
133 ₺/ay
🔒 Güvenli ödeme · iptal kolay
⚡ Kısa süreliğine %25 indirim
Şirketin gerçek mülakat sorularını şimdi gör
- ✓ 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- ✓ %100 anonim hesaba sahip ol
- ✓ Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
EN İYİ FIRSAT
12 Aylık
525 ₺ yıllık · tek seferde
43,75 ₺ /ay
58,33 ₺/ay
Aylık
esnek · her ay yenilenir
99,99 ₺ /ay
133 ₺/ay
🔒 Güvenli ödeme · iptal kolay