@siyahvaşak sordu:
26 Ekim 2024
Hiç iyi bir firma değil
Her konuda kötü bir firma. Maaşlar düşük, yan hakları düşük, kariyer ve yükselme yok, şirket kültürü desen yok. Sadece adı var ama yavaş yavaş yok oluyor.
Staj İmkanı
Maaş ve Yan Haklar
Kariyer ve Yükselme İmkanları
İşe Alım Süreci
Uzaktan Çalışma ve Esneklik
Şirket Kültürü ve Çalışma Ortamı
İşteMülakat Premium
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş.
- ✓ 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- ✓ %100 anonim hesaba sahip ol
- ✓ Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
%25 indirim
43,75 ₺/ay
Yılda 525 ₺ · 699,99 ₺ · %25 indirim
🔒 İstediğin an iptal et · 21 kişi bu ay katıldı
İşteMülakat Premium
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş.
- ✓ 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- ✓ %100 anonim hesaba sahip ol
- ✓ Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
%25 indirim
43,75 ₺/ay
Yılda 525 ₺ · 699,99 ₺ · %25 indirim
🔒 İstediğin an iptal et · 21 kişi bu ay katıldı