Adamar Dış Ticaret Ve Denizcilik Hizmetleri San. Çalışan Yorumları
Anonim Şirket Yorumu
"i̇lgi̇ sifir "
Muhasebe ve Finans ElemanıArtılar: Hic bir pozi
🔒 Bu yorumun tamamını ve 6 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"profesyönellikten uzak, yükselme ve kariyer imkanı 0, ağır çalışma şartları, düşük maaş"
Satış TemsilcisiArtılar: Artı nok
Eksiler: Heryerde kamera var farklı farklı açılarda sürekli izleniyorsunuz sözde direktörlerin odasında LCD televizyonda sürekli çalışanların bulunduğu ofislerin kameraları açık, Sizden beyaz yaka olmanıza rağmen ayak işlerinide büyük bir şevkle yapmanız bekleniyor teker patlıyor siz değiştiriyorsunuz ona göre fatura düzenlettiriyorsunuz işiniz olmayan herşeyi yaptırıyorlar Maaşlar çok düşük mülakatta verilen vaatleri yerine getirmiyorlar biraz üstelerseniz işten çıkarmayla tehdit ediyorlar Mobbing var adam kayırma var üst yönetimden tanıdığınız varsa kısa sürede yükselirsiniz sizden kat b
Öneriler: Düzelmesi neredeyse imkansız buraya yazılacak birkaç yap
🔒 Bu yorumun tamamını ve 6 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"berbat bi isyeri"
İşçiArtılar: Y
Eksiler: duzen yok herkes ķendi kafasına göre takılıyor maaş az kuralcilar arkadaş dostluk o
🔒 Bu yorumun tamamını ve 6 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"güzel bir firma"
İşçiArtılar: Sosyal hakla
🔒 Bu yorumun tamamını ve 6 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"eti̇k değerleri̇ olmayan zaman kaybi bi̇r fi̇rma"
Ön Muhasebe ElemanıArtılar: Y
Eksiler: Büyük bir şirket çalışanlar arasında değerli insanlar da var fakat kesinlikle tavsiye etmeyeceğim bir işyeri.İnsan kaynaklarının iş görüşmesinde vaat ettiği maaş revizesi ve çalışma şartlarınının daha sonra ya bizim bundan haberimiz yok kendisi söylemiş diyip karşılıksız çıkartıldığı personele 2 gün önce zam yapacağız çok memnunuz diyip personel rahatsızlanıp 2 gün rapor alınca performansından memnun değiliz diyip düğün arefesinde olduğu halde öncesinde hiçbir bilgi vermeden iş başı günü işten çıkartan etik değerleri olmayan bir firma.Özellikle muhasebe şeflerinin ağızları bozuk ve
🔒 Bu yorumun tamamını ve 6 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"berbat amator firma"
Fiyatlandırma AnalistiArtılar: YEMEK SERVIS BUNUN DISINDA HIC BIR SEY
🔒 Bu yorumun tamamını ve 6 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında aç