Onay sürecinde red almamız diğer savunma şirketlerindeki başvurularımızı etkiler mi? (Red alma sebebi güvenlik kaynaklı değil keza KGB mevcut)?
1
@pembetukan:
3 yıl önce
Onay almama sebebini söylediler mi ki? Sebebe bağlı olarak sorun teşkil edebilir
Oy ver
@safrankaraca:
3 yıl önce
KGB - Kişi Güvenlik Belgesi
Henüz red almış değilim fakat farklı bir şirketten teklif almam sonucu birime bunu ibraz ettim. Onlar da anlayışla karşılayıp kabul ettiler, velhasıl onay sürecim olumsuz sonuçlanacak.
Sizce bunun herhangi bir etkisi olur mu?
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@yeşilleopar:
3 yıl önce
KGB dediğin nedir kardeşim ? Bir de neden Red Aldığını Öğrendin mi ?
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@camgöbeğibaykuş:
3 yıl önce
Onay almama sebebini söylediler mi ki? Sebebe bağlı olarak sorun teşkil edebilir
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@gümüşşahin:
3 yıl önce
Olmaz abi neden olsun
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@altınserçe:
3 yıl önce
Kardeşim sen Onay Sürecinde iken Başka bir şirketten Teklif alıp Tai ye Gelemiyecegini mi Bildirdin anladığım Kadarı ile ??
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
Sana en uygun işvereni bul..
Anonim olarak bilgi paylaş, premium hesaba sahip ol.
100 Bin+ anonim üye, toplamda 70 Bin+ bilgi paylaştı.