İşteMülakat.com
İşteMülakat'a Hoşgeldiniz.
TUSAŞ - Türk Havacılık ve Uzay Sanayii A.Ş. logosu

TUSAŞ - Türk Havacılık ve Uzay Sanayii A.Ş.

4,11 (784 Mülakat)

@geceyarasa sordu:

22 Haziran 2023

Mühendislikte bugün olumsuz mail alan oldu mu, sebebini yazmışlar mı?

3
@zümrützebra:
3 yıl önce
Size oyle bir cevapmi geldi. Bende beklemedeyim gelir gelmez yazacagim buraya
Oy ver
@kremvaşak:
3 yıl önce
Evet, olumsuz olduguna dair bir mail geldi hic detay bulundurmayan.
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@fümeaslan:
2 yıl, 11 ay önce
İk ile görüştün mü sebebi neymiş? Demek güvenlik soruşturması olmuyor sadece onay sürecinde...
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@zümrützebra:
2 yıl, 11 ay önce
Sebebinin bildirildigini duymustum ama garip
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@hardalkartal:
2 yıl, 11 ay önce
Güvenlikten de elemiş olabilirler?
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@grigeyik:
2 yıl, 11 ay önce
KARDESIM ONAY SURECINDE BEKLERLEN MI OLUMSUZ MAIL GELDI YOKSA DEGERLENDIRME DE BEKLERKEN MI ??
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@yeşiltavşan:
2 yıl, 11 ay önce
1 aydir onay surecindeydim.
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@beyazçita:
2 yıl, 11 ay önce
Demekki Onay Sürecinde de Aday içinden Aday Seçiyorlar bu o anlama Geliyor. O kadar aşamayı Geçip te Onay Sürecinde Red Almak çok can sıkıcı bir durum ☹️
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@zümrützebra:
2 yıl, 11 ay önce
Uzuldum ya umarim daha iyisi olur peki ne kadar zamandir bekliyodunuz, onay surecindeydiniz
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
-1
@kobaltvaşak:
2 yıl, 11 ay önce
Çok geçmiş olsun kardeşim, bu kadar aşama geçip bir ay onay sürecinde bekleyip ret almak can sıkıcı
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@mercantilki:
2 yıl, 11 ay önce
Pozisyon neydi?
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@kremkurt:
2 yıl, 11 ay önce
Kardeşim onay sürecinde miydin? Kaç ay olmuştu?
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
1
Sana en uygun işvereni bul..

Anonim olarak bilgi paylaş,
premium hesaba sahip ol.

100 Bin+ anonim üye, toplamda 70 Bin+ bilgi paylaştı.

Sayfayı paylaş