|
2 yıl önce
Nisan ayında girdim, hala cevap bekliyorum. Burada yazılanlara göre Ocak, Şubat'tan beri bekleyenler varmış. Onlara daha gelmediyse cevap bana da gelmez diye düşünüyorum.
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
1
|