Arkadaşlar muhendislik icin ing sınavları nasıl oluyor, zor mu, ne gibi önerileriniz var
1
@kahverengitilki:
3 yıl, 5 ay önce
İtepe mi gireceksin hocam
Oy ver
@lilaayı:
3 yıl, 5 ay önce
Ben de bilmiyorum neye girecegimi, ama büyük ihtimal itep sınavıdır, giren var mı nasıl okuyor, b2 seviye isteniyor sanırım, b2 seviye yuksek bir seviye, her giren b2 çıkamaz eğer gerçekten seviyeyi olcebiliyorsa sinav
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@yosuntukan:
3 yıl, 5 ay önce
ben itep'e girdim. C1 seviyesi sınavınaydı. sınav zor değil ama hızlı olman lazım
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@morboğa:
3 yıl, 5 ay önce
Hangi bölüm?
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@kırmızısusamuru:
3 yıl, 5 ay önce
Makine mühendisliği, MGP için c1 seviyesi iTEP e girdim
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
Sana en uygun işvereni bul..
Anonim olarak bilgi paylaş, premium hesaba sahip ol.
100 Bin+ anonim üye, toplamda 70 Bin+ bilgi paylaştı.