@bordoyarasa sordu:
09 Aralık 2024
İşe alım ekibiyle görüştüm
Az önce kendilerini arayıp görüştüm. Bana söyledikleri bu zamana kadar geri dönüş yapılmadıysa muhtemelen olumlu olmamıştır, çünkü geçen hafta işe alım için ön görüşmeleri gerçekleştirdik dediler. Bu hafta olumsuz olduğuna dair mail gelir dediler. Herkesin bilgisine yeni bir şey öğrenen olursa bilgilendirirse sevinirim.
İşe Alım Süreci
İşteMülakat Premium
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş.
- ✓ 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- ✓ %100 anonim hesaba sahip ol
- ✓ Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
%25 indirim
43,75 ₺/ay
Yılda 525 ₺ · 699,99 ₺ · %25 indirim
🔒 İstediğin an iptal et · 110 kişi bu ay katıldı
|
1 yıl, 6 ay önce
Çok teşekkür ederiz
Oy ver
|
İşteMülakat Premium
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş.
- ✓ 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- ✓ %100 anonim hesaba sahip ol
- ✓ Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
%25 indirim
43,75 ₺/ay
Yılda 525 ₺ · 699,99 ₺ · %25 indirim
🔒 İstediğin an iptal et · 110 kişi bu ay katıldı