@kahverengikaraca sordu:
27 Aralık 2022
Yüzyüze mülakat oldu daha sonra departman sorumlusu ile online mülakat oldu hala bekliyorum. Bu süreçten sonra olumlu cevap alan varmı acaba. Burradaki yorumlara baktığımda Online mülakattan sonra olumlu cevap alan yok gibi. Umutlarım bitti. Mesela başka bir pozisyona daha başvırmuştum 4 ay oldu hala altdan 2. Aşama değerlendirme sürecinde. Ayrıca oradaki kutucuk renklerin bir anlamı var mı?
★
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş
Son 30 günde 109 kişi premium oldu
- 📖 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- 🕵️ %100 anonim hesaba sahip ol
- 💼 Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
EN İYİ FIRSAT · %25
12 Aylık
525 ₺ / yıl · tek seferde
43,75 ₺/ay
58,33 ₺/ay
Aylık
%25 indirim · kısa süreliğine
99,99 ₺/ay
133 ₺/ay
🔒 Güvenli ödeme↻ İstediğin an iptal
|
3 yıl, 5 ay önce
Burda çalışan bir arkadaşım alımları yavaşlattıklarını söyledi son zamanlarda alınanların çoğu stajını orda yapanlar zaten
Oy ver
|
★
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş
Son 30 günde 109 kişi premium oldu
- 📖 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- 🕵️ %100 anonim hesaba sahip ol
- 💼 Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
EN İYİ FIRSAT · %25
12 Aylık
525 ₺ / yıl · tek seferde
43,75 ₺/ay
58,33 ₺/ay
Aylık
%25 indirim · kısa süreliğine
99,99 ₺/ay
133 ₺/ay
🔒 Güvenli ödeme↻ İstediğin an iptal