İşteMülakat.com
İşteMülakat'a Hoşgeldiniz.
Baykar Technologies logosu

Baykar Technologies

4,04 (3032 Mülakat)

@morkunduz sordu:

17 Mart 2024

Stajyerlere ve personellere mesai ücreti ek olarak veriliyor mu?

3
×

120.000+ mülakat sorusuna
anonim eriş.
Premium Ol

  • 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku.
  • %100 Anonim hesaba sahip ol.
  • Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku.

Son 30 günde 109 kişi premium oldu.

İstediğin anda iptal et.

Abonelik detayları:
  • Aboneliğiniz, son kullanma tarihinden en az 24 saat önce iptal edilmediği takdirde, her fatura dönemi sonunda otomatik olarak yenilenecektir.
  • Satın aldıktan sonra profilinize giderek aboneliğinizi yönetebilirsiniz.
@lilaşahin:
2 yıl, 3 ay önce
Bilen kişiler cevaplarsa çok seviniriz
Oy ver
@turkuazdoğan:
2 yıl, 3 ay önce
stajyerlere hiçbir şey verilmiyor. Personellere de mesai ücreti maaş olarak değil, yıl başında prim olarak bir maaş ikramiye veriliyor.
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@fümeorka:
2 yıl, 3 ay önce
Personel mesai ücreti almıyor ki stajyer alsın, yılbaşında prim alır personel o da mesai ücreti değil, stajyer alsa alsa bayramlarda belki ikramiye alıyordur onun dışında net asgari ücret
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@zümrüttilki:
2 yıl, 3 ay önce
Stajyerlere mesai ücreti veriliyor diyenler de var herkes farklı bir şey söylüyor
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@kahverengikurt:
2 yıl, 3 ay önce
Teşekkür ederim cevabınız için
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@gecegüvercin:
2 yıl, 3 ay önce
Böyle büyük başarılı bir firma mesai ücreti vermemesi şaşırttı beni açıkçası ben veriyordur diye düşünüyordum
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@fümekaplan:
2 yıl, 3 ay önce
Aslında personele mesai ücreti peşin olarak maaş içinde veriliyor, mesela örnek aylık maaşınıza mesai olarak 8 saatlik bir mesai ücretini dahil edip veriyorlar. O ay mesaiye kalsan da kalmasan da o parayı alıyorsun, ama ister 36 saat yap ister 2 saat yap yine de aynı parayı alıyorsun. Yani herkes aynı mesai ücreti alıyor, bedavaya çalışmıyor kimse. Mesai yapayım da maaşım artsın gibi düşüncen olmuyor kısacası
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
1
Sana en uygun işvereni bul..

Anonim olarak bilgi paylaş,
premium hesaba sahip ol.

100 Bin+ anonim üye, toplamda 70 Bin+ bilgi paylaştı.

Sayfayı paylaş

×

120.000+ mülakat sorusuna
anonim eriş.
Premium Ol

  • 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku.
  • %100 Anonim hesaba sahip ol.
  • Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku.

Son 30 günde 109 kişi premium oldu.

İstediğin anda iptal et.

Abonelik detayları:
  • Aboneliğiniz, son kullanma tarihinden en az 24 saat önce iptal edilmediği takdirde, her fatura dönemi sonunda otomatik olarak yenilenecektir.
  • Satın aldıktan sonra profilinize giderek aboneliğinizi yönetebilirsiniz.