İşteMülakat.com
İşteMülakat'a Hoşgeldiniz.
Baykar Technologies logosu

Baykar Technologies

4,04 (3032 Mülakat)

@kestaneyunus sordu:

06 Şubat 2024

Staj sonrasında ise başvurusu yaptık İĶ mülakatina girdik online bir şekilde. 1 hafta yada 1 ay içerisinde haber verilir dedi (değerlendirme rengi sarı) bu durumu yaşayan yada bilgisi olan varmi süreç ne zaman yanıtlanır

4
İşteMülakat Premium

120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş.

  • 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
  • %100 anonim hesaba sahip ol
  • Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
%25 indirim
43,75 ₺/ay
Yılda 525 ₺ · 699,99 ₺ · %25 indirim
Premium Ol
🔒 İstediğin an iptal et · 109 kişi bu ay katıldı
@menekşetilki:
2 yıl, 4 ay önce
elektronik entegrasyondu benim
Oy ver
@külkurt:
2 yıl, 4 ay önce
Elektronik imalatta yaptım stajı Aralık sonunda bitti stajım siz nerde yaptınız stajinizi
Oy ver
@kremtilki:
2 yıl, 4 ay önce
Hocam ne zaman yanıtlanır diye bişey yok. Buradaki herkes emin ol senin gibi beklemede. Bunun bir cevabı yok. Yarında aranabiliriz , 7 ay sonrada…
Oy ver
@gripuma:
2 yıl, 4 ay önce
Staji bitmeden görüşenler bile haber bekliyor hala kaldı ki yeni gorusmussunuz
Oy ver
@zümrütpapağan:
2 yıl, 4 ay önce
Stajyer olup iş başvurusu yapanlar ile dışarıdan başvuru yapanların süreci farklı işliyor bundan dolayı sordum
Oy ver
@krembaykuş:
2 yıl, 4 ay önce
durum aynı sadece ik ile görüştüm birim amiri vs görüşmedim henuz. on değerlendirme sonrasi degerlendirme asamasina gecirdiler beklemedeyim.
Oy ver
@çivitzebra:
2 yıl, 4 ay önce
hangi birimdi elektronik entegrasyon mu yapısal imalatta mı staj yaptın yazın yaptın sanırım?
Oy ver
@hardalkaraca:
2 yıl, 4 ay önce
Benim staj yaptığım birimdeki çoğu stajyer olumsuz geldi bekleyen tek kişi benim. Birimden birime farklılık gösterebilir bence
Oy ver
@kahverengibaykuş:
2 yıl, 4 ay önce
Merak ettiğim için soruyorum da sizde stajyermiydiniz acaba ik dan sonra stajyer olarak başvuru yapanlar birim amiri ile görüşmüyor bazen o yüzden sordum.
Oy ver
@yosunkartal:
2 yıl, 4 ay önce
Bende şuanda ön değerlendirme aşamasında ayrıntılı hareketlerde ise değerlendirme süreci,online mülakat,online mülakat şeklinde gözüküyor 1 şubata İĶ ile görüştüm (başka birimden staj için olumlu aldım gidip gitmeme konusunda kararsızım )
Oy ver
@gripapağan:
2 yıl, 4 ay önce
sizde ön değerlendirme sonrasi hangi asamalardan gecmiş
Oy ver
@şampanyatukan:
2 yıl, 4 ay önce
hangi birim ben de stajyerdim, teknikerlik mi müh mü
Oy ver
@kremtavşan:
2 yıl, 4 ay önce
Teknikerlikte stajyerdim
Oy ver
@pembeşahin:
2 yıl, 4 ay önce
evet stajyerdim
Oy ver
Sana en uygun işvereni bul..

Anonim olarak bilgi paylaş,
premium hesaba sahip ol.

100 Bin+ anonim üye, toplamda 70 Bin+ bilgi paylaştı.

Sayfayı paylaş

İşteMülakat Premium

120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş.

  • 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
  • %100 anonim hesaba sahip ol
  • Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
%25 indirim
43,75 ₺/ay
Yılda 525 ₺ · 699,99 ₺ · %25 indirim
Premium Ol
🔒 İstediğin an iptal et · 109 kişi bu ay katıldı