|
3 yıl, 7 ay önce
Arkadaşım staj yaptı sonra personel olarak kabul etmişler evrakları teslim etmiş 2 aydır o da bekliyor
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
|