İşteMülakat Premium
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş.
- ✓ 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- ✓ %100 anonim hesaba sahip ol
- ✓ Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
%25 indirim
43,75 ₺/ay
Yılda 525 ₺ · 699,99 ₺ · %25 indirim
🔒 İstediğin an iptal et · 109 kişi bu ay katıldı
|
2 yıl, 6 ay önce
Bence girdiğin pozisyona göre değişir. Ama kendin olmak herzaman iyidir. Kişi kendisi olursa kendini daha güzel ifade eder diye düşünüyorum.
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
|
İşteMülakat Premium
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş.
- ✓ 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- ✓ %100 anonim hesaba sahip ol
- ✓ Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
%25 indirim
43,75 ₺/ay
Yılda 525 ₺ · 699,99 ₺ · %25 indirim
🔒 İstediğin an iptal et · 109 kişi bu ay katıldı