|
2 yıl, 6 ay önce
Bence girdiğin pozisyona göre değişir. Ama kendin olmak herzaman iyidir. Kişi kendisi olursa kendini daha güzel ifade eder diye düşünüyorum.
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
|