@şampanyayarasa sordu:
26 Mart 2023
İyi günler arkadaşlar. Ben öncesinde 3 kişiyle görüştüm, bugün insan kaynaklarıyla görüşmem geçti. Kendim- eğitimim, çalışmam ve s. hakkında bilgiler sordu, not etdi. Başka birimle görüşeceksiniz demedi, 1ay içerisinde cevap alırsınız dedi. Ancak sistem özerinde hala ön değerlendirme aşamasında değerlendirme sürecindeyim. Acaba bundan sonra yine mülakat olur mu yoksa son mu?
★
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş
Son 30 günde 108 kişi premium oldu
- 📖 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- 🕵️ %100 anonim hesaba sahip ol
- 💼 Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
EN İYİ FIRSAT · %25
12 Aylık
525 ₺ / yıl · tek seferde
43,75 ₺/ay
58,33 ₺/ay
Aylık
%25 indirim · kısa süreliğine
99,99 ₺/ay
133 ₺/ay
🔒 Güvenli ödeme↻ İstediğin an iptal
|
3 yıl, 2 ay önce
Genel pozisyonlardan birine başvuru yapmıştım ben. Teknik pozisyon değil
Oy ver
|
★
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş
Son 30 günde 108 kişi premium oldu
- 📖 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- 🕵️ %100 anonim hesaba sahip ol
- 💼 Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
EN İYİ FIRSAT · %25
12 Aylık
525 ₺ / yıl · tek seferde
43,75 ₺/ay
58,33 ₺/ay
Aylık
%25 indirim · kısa süreliğine
99,99 ₺/ay
133 ₺/ay
🔒 Güvenli ödeme↻ İstediğin an iptal