Herkes Baykarın çalışma saatlerinin fazlalığından bahsediyor gerçekten her gün her gün çok yoğun bir çalışma sistemi mi var? Eğer gerçekten bu kadar abartıldığı kadarsa çalışanlar yıllarca bu yoğunluğa nasıl dayanıyor ki? Bu tarz yorumları çok sık görünce sormak istedim
2
×
Mülakatına hazır mısın? Şirketin sorularını şimdi gör.
Aboneliğiniz, son kullanma tarihinden en az 24 saat önce iptal edilmediği takdirde, her fatura
dönemi sonunda otomatik olarak yenilenecektir.
Satın aldıktan sonra profilinize giderek aboneliğinizi yönetebilirsiniz.
@yeşilpenguen:
2 yıl, 3 ay önce
Ömür sömüren cinsten bir mesai saatleri var, çalıştığın bölüme göre değişir ama bazı bölüm yönetimleri saçma sapan mesai sebebiyle plan program bırakmıyor
2
@külkirpi:
2 yıl, 3 ay önce
Vatan millet sakarya çok çalış az ye XD
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
2
@kahverengişahin:
2 yıl, 3 ay önce
Tabikii haklısınız
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@mavipuma:
2 yıl, 3 ay önce
Çalışma saatleri haftasonu çalışması ve mesai ile çalışma kalitesi düşük gerçekten bu maalesef böyle, zaten girmeden önce anlatılıyor kulağa ne kadar basit gelse de yaşayınca bu ne abi böyle çalışma mı olur diyorsunuz.
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@buzmavisileopar:
2 yıl, 3 ay önce
Peki maddi anlamda bu kadar çalışmanın karşılığı buna değecek şekilde veriliyor mu mesai için vs.
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@şampanyaorka:
2 yıl, 3 ay önce
Maaşlar iyi diyorlar aslında neden çok çalış az ye dediniz ki :’D
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@altınkoala:
2 yıl, 3 ay önce
Mühendislerin dışındaki çalışanların maaşları da iyi midir sizce mesela muhasebede, ik da çalışanlar olsun bu konuda fikriniz nedir sonuçta onlarda bi mesai harcıyordur tahminimce
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@morjaguar:
2 yıl, 3 ay önce
kaymağını mühendisler iyi yiyor valla net rakamlar verilemez ama Türkiyede çoğu büyük firma ortalama olarak standartın üstünde maaş verir. Tek yaşayan birine o maaş yeter, aile için falan bilemem ama duyumlar bu yönde, zaten para için yapılacak bir iş değil saatler çok sıkıntılı her yiğit harcı değil para motive etmiyor bir yerden sonra
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@kahverengipuma:
2 yıl, 3 ay önce
Her birim aynı yoğunlukta mı mesela çalışma şartları ve mesai anlamında en rahat diyebileceğiniz bir birim var mı
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@hardalaslan:
2 yıl, 3 ay önce
Her firmada beyaz yaka masa başı iş yapan her zaman rahattır, baykarı falan yok bunun
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
@turkuazorka:
2 yıl, 3 ay önce
İK mülakatta bundan bahsediyor zaten. Bu yoğunluğu istemeyen mühendis adayları teklifi kabul etmesin :)
Bu cevabı görmek için premium üye olun. İlk cevap ücretsiz, diğer cevaplar premium üyeler için.
Oy ver
Sana en uygun işvereni bul..
Anonim olarak bilgi paylaş, premium hesaba sahip ol.
100 Bin+ anonim üye, toplamda 70 Bin+ bilgi paylaştı.