★
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş
Son 30 günde 109 kişi premium oldu
- 📖 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- 🕵️ %100 anonim hesaba sahip ol
- 💼 Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
EN İYİ FIRSAT · %25
12 Aylık
525 ₺ / yıl · tek seferde
43,75 ₺/ay
58,33 ₺/ay
Aylık
%25 indirim · kısa süreliğine
99,99 ₺/ay
133 ₺/ay
🔒 Güvenli ödeme↻ İstediğin an iptal
|
2 yıl, 11 ay önce
Hocam bir sorun olduğunu düşünüyorsanız zaman kaybetmeden İnsan kaynaklarını arayıp durumu açıklayın. İlk açan kişi mail atın diyor ama maillere dönmüyorlar, o yüzden mail attım ama cevap alamadım deyip direk İK ile konuşmak istediğinizi belirtin.
Oy ver
|
|
2 yıl, 11 ay önce
Mühendis olarak başvuru yaptın sandım ben de teknisyenim hala sonuç bekliyorum kafam yorumlarda baktım herkes 4-5 aydan bahsediyor o kadar uzar mı acaba ama senin sonuç açıklaması hızlı olmuş birde sistem de degerlendirmeye alindin gibi bi ibare yok mu? Direkt olumsuz mu yazıyor sistemde
|
★
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş
Son 30 günde 109 kişi premium oldu
- 📖 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- 🕵️ %100 anonim hesaba sahip ol
- 💼 Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
EN İYİ FIRSAT · %25
12 Aylık
525 ₺ / yıl · tek seferde
43,75 ₺/ay
58,33 ₺/ay
Aylık
%25 indirim · kısa süreliğine
99,99 ₺/ay
133 ₺/ay
🔒 Güvenli ödeme↻ İstediğin an iptal