@bordoşahin sordu:
31 Temmuz 2022
Arkadaşlar merhaba. Yer elektronik sistemleri geliştirme mühendisliği pozisyonuna 21 haziranda başvuruda bulunmuştum. 1 temmuzdan itibaren değerlendirme sürecinde gözüküyor. Bir dönüş yapılmadı sınav vb. Bu süreç normal mi? Bu tarihler arasında aynı bölüme başvuru yapıp farklı bir sürece geçen oldu mu?
İşteMülakat Premium
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş.
- ✓ 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- ✓ %100 anonim hesaba sahip ol
- ✓ Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
%25 indirim
43,75 ₺/ay
Yılda 525 ₺ · 699,99 ₺ · %25 indirim
🔒 İstediğin an iptal et · 109 kişi bu ay katıldı
İşteMülakat Premium
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş.
- ✓ 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- ✓ %100 anonim hesaba sahip ol
- ✓ Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
%25 indirim
43,75 ₺/ay
Yılda 525 ₺ · 699,99 ₺ · %25 indirim
🔒 İstediğin an iptal et · 109 kişi bu ay katıldı