@hardaltilki sordu:
07 Mayıs 2022
Arkadaşlar insan makine etkileşimi departmanından dün mail ve ama şeklinde olumlu dönüş aldım. Form kısmında sadece kabul ediyor musunuz ve başlangıç tarihi seçin kısmı çıkıyor staj hakkında daha çok bilgisi olan arkadaşlar yazabilir mi nerede ve nasıl yapılıyor şeklinde
İşteMülakat Premium
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş.
- ✓ 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- ✓ %100 anonim hesaba sahip ol
- ✓ Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
%25 indirim
43,75 ₺/ay
Yılda 525 ₺ · 699,99 ₺ · %25 indirim
🔒 İstediğin an iptal et · 108 kişi bu ay katıldı
|
4 yıl, 1 ay önce
hangi dönem?
Oy ver
|
İşteMülakat Premium
120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş.
- ✓ 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- ✓ %100 anonim hesaba sahip ol
- ✓ Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku
%25 indirim
43,75 ₺/ay
Yılda 525 ₺ · 699,99 ₺ · %25 indirim
🔒 İstediğin an iptal et · 108 kişi bu ay katıldı