Makine Operatör
5 Yorum
Ardıç Cam
Anonim Şirket Yorumu
"güzel ortam fakat çok haksızlık ve saçma sapan zam oranları dönen biryer"
Makine OperatörArtılar: Maaşınız güzel yani şu dönemde 24 ile başlatılıyor makine operatörleri 31'e kadar alıyor yanaklar var işte 4000 5000 gibi ek yar
Eksiler: Ne özellikle ısı cam bölümünde ölüm amiri ölümdeki bazı kişileri ayrı tutuyor ve diğerlerini değer vermiyor önemsemiyor puanı düşük veriyor o yani ayrımcılık oldu apaçık ortada ve gördüğüm için işten ayrıldım sizin 6 yıllık tecrübenize bakmıyorlar yeni giren ins
Öneriler: Öncelikle tamamen değişmesi lazım bu durumun çünkü eleman bulamayacaklar diğer şirketlerden istinaden biraz yüksek verdikleri için insanlar kalıyor maaşları o da olması zaten kimse kalmaz ve gerçekten dediğim gibi
🔒 Bu yorumun tamamını sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açTUPRAS
Anonim Şirket Yorumu
"gayet iyi "
Makine OperatörArtılar: maaş d
Eksiler: özele geçtiği iç
🔒 Bu yorumun tamamını sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında aç