Aşçıbaşı
4 Yorum
Finansbank
Anonim Şirket Yorumu
"güzel"
AşçıbaşıArtılar: güzel
Eksiler: güzel bir yer herhang
🔒 Bu yorumun tamamını sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açUlker Biskuvi
Anonim Şirket Yorumu
"güzel çalışma ortamı.."
AşçıbaşıArtılar: - Ülker'de her önüne gelen çalışamıyor ne kadar tecrübeniz olursa olsun, isterseniz tüm aşamalardan da geçseniz iş başı yaptıktan sonraki birkaç ay sizi izliyorlar ve denetliyorlar fakat bu sizde "baskı"
Eksiler: Çay arasını
Öneriler: Çay & sigara aralarını
🔒 Bu yorumun tamamını sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında aç