Ziraat Bankası Çalışan Yorumları
Anonim Şirket Yorumu
"stajyer"
StajyerArtılar: Kibar ve yol gösteren çalışanlar
🔒 Bu yorumun tamamını ve 6 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"ziraat bankası stajyerliği"
StajyerArtılar: Maaş Yemek hakkı Kimse
Eksiler: Performan
Öneriler: Daha eğlenc
🔒 Bu yorumun tamamını ve 6 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"çalışma ortamı"
StajyerArtılar: Maaşı yemek kartı çok iyi fakat çalışma ortamı olarak stresl
🔒 Bu yorumun tamamını ve 6 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"şubeye ve çalışanlara göre elde edeceğiniz deneyimler değişir"
StajyerArtılar: Çalışanlar stajye
Eksiler: yemek kartı verilmiyor, yemek ücret
🔒 Bu yorumun tamamını ve 6 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"ziraat bankası stajı"
Finans StajyeriArtılar: Hafif iş yükü, yemek ücretleri
Eksiler: İşlemlerle çok
🔒 Bu yorumun tamamını ve 6 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"yaz stajyeri"
StajyerArtılar: sıcak çalışma ortamı saygılı
Eksiler: stajyer olarak kendime pek bir
🔒 Bu yorumun tamamını ve 6 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında aç