ZF Group Çalışan Yorumları
Anonim Şirket Yorumu
"rezalet bir yer"
Planlama MühendisiArtılar: yemekler güzel, daha iyisini yemediğinizi gar
Eksiler: Sakarya fabrikası organizasyon çok kötü, Wabco'cu bir tayfa var gelenleri yiyorlar. kafalar
🔒 Bu yorumun tamamını ve 3 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"global şirket"
Üretim Planlama UzmanıArtılar: Şirket gerçek anlamda global. Her süreçte bunu görebili
Eksiler: Yönetimsel iyileştirmeler yapılabilir
🔒 Bu yorumun tamamını ve 3 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"i̇yi"
StajerArtılar: Herkez çok yardım severdi. Bana çalıştığım süre boyunca çok şey öğrettil
🔒 Bu yorumun tamamını ve 3 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında aç