University of Gaziantep Çalışan Yorumları
4,5
2 yorum
5
Anonim Şirket Yorumu
"memnun kaldım acilde staj yaptım"
Stajyer28 Eylül 2021
Artılar: Bilgili çalışanlar, tecrübe, yo
Eksiler: Çok kalaba
🔒 Bu yorumun tamamını ve 1 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında aç