Schneider Electric Çalışan Yorumları
Anonim Şirket Yorumu
"türkiye’nin en iyi elektrik firması."
Elektrik Elektronik MühendisiArtılar: Türkiye’nin en büyük elektrik firmasında çalışma imk
🔒 Bu yorumun tamamını ve 6 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"kaliteli ve eğiticiydi"
StajyerArtılar: farklı projelerle gelişmemizi sağlıyorlardı.Böylec
🔒 Bu yorumun tamamını ve 6 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"schneider electric'te staj"
StajyerArtılar: Çalışma şartları rahat, herkes çok sevecen ve yardımcı o
🔒 Bu yorumun tamamını ve 6 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"üretim stajı "
StajyerArtılar: ekibin yardım severliği ve öğretici bir ortam olması iyiki staj yaptırttı dedi bana ve bir
🔒 Bu yorumun tamamını ve 6 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"kurumsal ve ileri düzey teknolojik ürünler üreten bir şirket"
StajyerArtılar: Stajyer olarak bağlı olduğum departmanda çok ilgi gördüm. Sorduğum bir soruya cevap alamadığım olmadı. Bana mı denk geldi yoksa işe alırken özellikle mi dikkat e
Eksiler: Bulunduğu plaza çok karmaşık ilk bir kaç gün in
🔒 Bu yorumun tamamını ve 6 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"keyifli bir iş hayatı"
Kalite Güvence MühendisiArtılar: Çalışma ortamı koşulları ve çalışanlar açısından verimli ve t
🔒 Bu yorumun tamamını ve 6 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında aç