Pasabahce Çalışan Yorumları
4,0
2 yorum
5
Anonim Şirket Yorumu
"çok iyi bir firma. çalışan personellerine oldukça değer veriyor. çalışma orta mı geyet iyi"
Elektrik Bakım Teknisyeni28 Mart 2021
Artılar: Kendi evinizde gibi hissed
🔒 Bu yorumun tamamını ve 1 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında aç