Mercedes-Benz Türk A.Ş. Çalışan Yorumları
Anonim Şirket Yorumu
"mercedes benz çalışan"
İşçiArtılar: Yemekler ve servis hakkı süper müthiş mükemme
🔒 Bu yorumun tamamını ve 37 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"egolu yöneticiler,mobbing ,stres"
İşyeri HemşiresiArtılar: Maaş ve yan haklar iyi. Çalisanlar
Eksiler: Yemek , servis ağı ,
🔒 Bu yorumun tamamını ve 37 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"egolu yöneticiler,mobbing ,stres"
İşyeri HemşiresiArtılar: Maaş ve yan haklar iyi. Çalisanlar
Eksiler: Yemek , servis ağı ,
🔒 Bu yorumun tamamını ve 37 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"memnundum"
Makine MühendisiArtılar: Şirketten memnundum, yurt dışına taşındığım için ayrıldım,
🔒 Bu yorumun tamamını ve 37 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"personellerin birbirlerine olan saygısı"
İmalat ve Planlama MühendisiArtılar: Ücret politikası, iç disiplini ve imalat süreçler
🔒 Bu yorumun tamamını ve 37 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"güzel ve verimli bir staj"
StajyerArtılar: yemekhane, çalışma ortamının rahatlığı
Eksiler: y
Öneriler: y
🔒 Bu yorumun tamamını ve 37 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"mercedes"
Elektrik Elektronik MühendisiArtılar: 3 öğün yemek Hedi
🔒 Bu yorumun tamamını ve 37 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"i̇yi̇di̇ teşekkür ederi̇m."
Üretim Planlama ElemanıArtılar: her türlü artısı var merceeste çalışmak bir ayrıcal
🔒 Bu yorumun tamamını ve 37 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"mercedes kimlerin elinde"
İşçiArtılar: Maaş yeni düzel
Eksiler: Usta basları egoları tavan yapmış kendi işlerini başkalarına yaptırıyorlar yalakalarını korurlar yüksek pua
Öneriler: Koskoca Mercedesi usta başlarının ellerine birakmissiniz istedikleri gibi at kosturuyorlar size hiç yakışmıyor biraz da ustabaslarını denetleyin derim onların genelinin yenilenmesi gereki
🔒 Bu yorumun tamamını ve 37 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında aç