McDonald's Restaurant Çalışan Yorumları
Anonim Şirket Yorumu
"kasiyer olmak"
KasiyerArtılar: Rahatça iş yapabilme olanağı. Güze
Eksiler: Sıkı çalışma zorluğu.
Öneriler: Kısa süreli para kazanmak için güzel. Uz
🔒 Bu yorumun tamamını ve 10 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"ortam güzel"
Ekip üyesiArtılar: İyi arkadaşlık ortam güz
🔒 Bu yorumun tamamını ve 10 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"ortam güzel"
Ekip üyesiArtılar: İyi arkadaşlık ortam güz
🔒 Bu yorumun tamamını ve 10 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"ortam güzel"
Ekip üyesiArtılar: İyi arkadaşlık ortam güz
🔒 Bu yorumun tamamını ve 10 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"yorucu"
Mağaza Satış SorumlusuArtılar: Genel olarak yorucu bir iş bazen insanı
🔒 Bu yorumun tamamını ve 10 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"yorucuydu"
Mağaza Satış DanışmanıArtılar: yemeğin
Eksiler: oturmak yok yarım s
🔒 Bu yorumun tamamını ve 10 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"fazla kötü"
KasiyerArtılar: Ekip ortamı güzel genç ağırlıklı oluyor ancak vardiya pl
Eksiler: Maaş iş
🔒 Bu yorumun tamamını ve 10 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"maaş"
Motorlu KuryeArtılar: 7.30 saat çalıma 30 dakika mola toplamda 8 saat sabit yem
Eksiler: verilen adisyon ücretinin netliğini bilmeyen yöneticiler kafalarına göre vardıya yazmaları işe i
🔒 Bu yorumun tamamını ve 10 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"mcdonalds"
Ekip üyesiArtılar: Harika ekip ortami, ic egitimler, takip koordinasyon
Eksiler: Esnek calism
🔒 Bu yorumun tamamını ve 10 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında aç