LOGO Yazılım Mülakat Süreçleri
Anonim Mülakat Katılımcısı
Bilgi İşlem StajyeriÖnce genel yetenek ve ingilzce testleri yapıldı sonra
🔒 bu mülakat sürecini sansürsüz görmek için lütfen anonim olarak mülakat veya maaş bilgisi paylaşın
Anonim Mülakat Katılımcısı
Uzun Dönem StajyerLog-in Winter staj programı için herhangi bir dönüş alan var mı? Tüm mülakatları tamamladım
🔒 bu mülakat sürecini sansürsüz görmek için lütfen anonim olarak mülakat veya maaş bilgisi paylaşın
Anonim Mülakat Katılımcısı
Yazılım Mühendisiİlk önce casebot aşaması oldu sonra ingilizce t
🔒 bu mülakat sürecini sansürsüz görmek için lütfen anonim olarak mülakat veya maaş bilgisi paylaşın
Anonim Mülakat Katılımcısı
StajyerÖnce mülakat sonra teknik ve ing
🔒 bu mülakat sürecini sansürsüz görmek için lütfen anonim olarak mülakat veya maaş bilgisi paylaşın
Anonim Mülakat Katılımcısı
Yazılım StajyeriÖnce mülakat ve sonrasında ingilizce ve t
🔒 bu mülakat sürecini sansürsüz görmek için lütfen anonim olarak mülakat veya maaş bilgisi paylaşın
Anonim Mülakat Katılımcısı
Yazılım Stajyeriönce ik mülakatı yapıldı sonrasında coktan secmeli ingil
🔒 bu mülakat sürecini sansürsüz görmek için lütfen anonim olarak mülakat veya maaş bilgisi paylaşın
Anonim Mülakat Katılımcısı
Stajyerteknik testin ardından karşımda kimse olmadan sistemden
🔒 bu mülakat sürecini sansürsüz görmek için lütfen anonim olarak mülakat veya maaş bilgisi paylaşın
Anonim Mülakat Katılımcısı
Stajyerstajyer olarak zor bir sınavdı. önce teknik bi test ardında da video
🔒 bu mülakat sürecini sansürsüz görmek için lütfen anonim olarak mülakat veya maaş bilgisi paylaşın
Anonim Mülakat Katılımcısı
Bilgi İşlem UzmanıGörüşme gayet iyiydi. Sorular çok zor d
🔒 bu mülakat sürecini sansürsüz görmek için lütfen anonim olarak mülakat veya maaş bilgisi paylaşın