Köfteci Yusuf Çalışan Yorumları
Anonim Şirket Yorumu
"aklı olan girmesin yazık"
Kasa GörevlisiArtılar: hiç bir şey sayamam çünkü yok yu
Eksiler: bilgisiz yöneticiler müdürüm türkçe konuşma
🔒 Bu yorumun tamamını ve 2 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"eğlenceli"
KomiArtılar: Maaş' ı asgari ücrete göre biraz
Eksiler: Biraz
Öneriler: Y
🔒 Bu yorumun tamamını ve 2 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında aç