KABSAN ELEKTRONIK SAN & TIC LTD.STI. Çalışan Yorumları
3,5
2 yorum
2
Anonim Şirket Yorumu
"stajyer"
Stajyer28 Şubat 2024
Artılar: Bütün departmanlarda
Eksiler: Verimli bir staj süreci olmuyor. Büyük bir çoğunlukla
🔒 Bu yorumun tamamını ve 1 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında aç