Inditex Çalışan Yorumları
Anonim Şirket Yorumu
"yorum"
Mağaza Satış DanışmanıArtılar: Part time olarak çalışma koşulları ve maaş artıyd
Eksiler: Ma
🔒 Bu yorumun tamamını ve 6 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"mülakat"
Mağaza Satış DanışmanıArtılar: Online sitelerinden başvuru yaptım 2-3 hafta sonra cuma günü aradılar ve hangi avmlerde çalışabileceğimi sordular 3 gün sonra mülakata çağırdılar büyük ihtimal o gün her saat başı 30-40 kişiyi çağırmışlar, toplu bir salonda sunum yapıldı onun dışında sunum bittikten sonra yüz yüze görüşme yapıldı kendinizi anlatın dendi fakat erkeklere ne askerlik durumu soruldu ne üniversite soruldu hiç bir şey sorulmadı cv bile istenmedi işin garibi :) hangi avmlerde ve hangi markalarında çalışmak istediklerimi sordular, yoğun tempoya ayak uydurabileceğimi sordular ve eski astsubay
🔒 Bu yorumun tamamını ve 6 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"inditex "
Mağaza GörevlisiArtılar: maaş yüksek prim var ve herkes cana yakın iş biraz zor a
🔒 Bu yorumun tamamını ve 6 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"hakkınızı yiyorlar boşuna çalışmayın "
Mağaza Satış SorumlusuArtılar: Maaş maaş maaşmaaaş maaş maaaş maaş Maaş maaş maaş
Eksiler: Çalışmayan kişileri yükseltirler.dedikodu , yalan yanlış söylentiler yayan kişiler yükselir
Öneriler: Çeki düzen verilmesi. Gerçi sö
🔒 Bu yorumun tamamını ve 6 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"çalışana değer veriyor"
Mağaza Satış DanışmanıArtılar: Eğer işinizi layığı ile yapıyorsanız üstünüzdeki yöneticiler tarafından seviliyorsunuz ve
Eksiler: Mağaza durumuna göre çok yoğun çalışılabili
🔒 Bu yorumun tamamını ve 6 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında aç