İbraş Kauçuk Çalışan Yorumları
4,5
2 yorum
4
Anonim Şirket Yorumu
"güzel bir yerdi."
Stajyer Mühendis21 Ekim 2022
Artılar: Rahat bir çalışma ortamı.Kim ne iş yapması gerekiyo
🔒 Bu yorumun tamamını ve 1 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında aç