Hugo Boss Çalışan Yorumları
Anonim Şirket Yorumu
"i̇yiydi"
Summer InternshipArtılar: İzmirdeydi ve bence üniversite öğrencileri için iyi bir fırsat
🔒 Bu yorumun tamamını ve 3 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"güzel deneyim "
Proje StajyeriArtılar: Maaş Yemek Yan hak Gerçekten çok güzel bir de
🔒 Bu yorumun tamamını ve 3 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"mülakat deneyimim"
Müşteri TemsilcisiArtılar: Sosyal haklar/ hakedilen maaşı veriyor/ motive eden
Eksiler: Eksik y
🔒 Bu yorumun tamamını ve 3 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında aç