HD İskender Çalışan Yorumları
Anonim Şirket Yorumu
"sektörü öğrenmek için birebir"
Restoran MüdürüArtılar: Aile ortamı, mercimek çorbası, haftada 1 kez
Eksiler: Düşük maaşlar, yan haklar 0 (sıfır), dandik yönetici ile çalışma i
Öneriler: Gıda ve hizmet sektöründe çok yen
🔒 Bu yorumun tamamını ve 5 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"sektörü öğrenmek için birebir"
Restoran MüdürüArtılar: Aile ortamı, mercimek çorbası, haftada 1 kez
Eksiler: Düşük maaşlar, yan haklar 0 (sıfır), dandik yönetici ile çalışma i
Öneriler: Gıda ve hizmet sektöründe çok yen
🔒 Bu yorumun tamamını ve 5 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"kalabalök"
KomiArtılar: Burada çalışmanın en zor yanı çok kalab
🔒 Bu yorumun tamamını ve 5 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"gayet iyi bir şirketti ve ilgilendiler."
KasiyerArtılar: size çok şey katar
🔒 Bu yorumun tamamını ve 5 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında açAnonim Şirket Yorumu
"ücret"
KasiyerArtılar: Severek çalıştığım bir firma. Hakların zamanında günü gününe
🔒 Bu yorumun tamamını ve 5 yorumu daha sansürsüz gör
Premium'a Geç — anında aç120.000+ mülakat sorusuna anonim eriş
- 📖 100 bin+ bilgiyi sansürsüz oku
- 🕵️ %100 anonim hesaba sahip ol
- 💼 Mesleğinle ilgili içerikleri ilk sen oku